Snart är det köööört..

Efter förra fiaskot så tror jag tyvärr att Frölunda har spelat sin sista match för den här säsongen. Jag ska ändå sitta och heja och hoppas, dock framför mobilen för givetvis visar dom bandyn ist denna gången också.

Idag jobbade jag halvdag och stämpla ut klockan 1. Jag brumma glatt mot stan för en snabb shoppingrunda och fynda nya könsbyxor till hemmet. En snabb promenad med Bosse och även diska undan hann jag med innan jag skulle börja med maten till gubbens hemkomst.

Nu vila ryggen i soffan som fått sig lite extra stryk idag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Blir det till att heja på SAIK då när Frölunda har gjort sitt för i år? ;) hihi

2012-03-19 @ 18:50:25
URL: http://www.storsvart.blogspot.com
Postat av: Mig själv

Elin: ALDRIG.. haha.

2012-03-20 @ 13:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0