1 maj idag då

Tänk att det redan är 1 maj idag och att vi fortfarande bor kvar. Aldrig att jag vill spendera en sommar till här, det här året vill jag njuta av sommaren.

Igår va det Valborg men för våran del vart det lugnt och skönt. Jag tror att den partydelen är död sen flera år. Det vart jobb för mig på dagen men inte gjorde det något, det va dock rätt stressigt och lite irritation det sista bara. På kvällen blev det flöt med chips och dip men även någon morot.

Idag vakna vi allt för tidigt för gubben skulle iväg och pilla lite med sin skrot och sällskapssjuk som jag vart hängde jag med. Det innebar att jag satt och halvsov i bilen i några timmar men hann även läsa och möla lite götta.



Gubben har vart duktig och spunnit en hel del Bossegarn på sista tiden så kanske att han får sig ett par vantar till denna vintern =)



Imorron bitti ska jag hämta syster på Falmark =)

Kommentarer
Postat av: Stina

Yejj! Bossegarn! Snart kommer kardorna upp, hoppas de är till hjälp så det blir mer Bossegarn! :D

2012-05-05 @ 07:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0