En underbar lördag!

Idag vakna vi hyffsat tidigt för att åka ut till Hjoggböle för en lång skogstur med Bosse. Vi hade ju tyvärr inte vädret på vår sida men vad gör lite regn? Vi hade med oss stolar och varm choklad och efter ca 1 timmes promenad så slog vi oss ner och bara njöt ett tag. Det är livet alltså.
På hemvägen fick Bosse dock lukt på något kul och stack sin väg. När gps:en visa 500m så fick gubben sätta av efter och efter en lång stund så va det trötta gubbar som kom tillbaka.



Efteråt åkte vi upp till arenan och tog oss en tur på Vårmässan, gubben hade fått biljetter dit från jobbet. Herreguuud va mycket götta dom hade där, synd vi inte hade mer pengar att spendera. Vi fick iaf med oss ca 1 kg nougat och en fin jägarbit som va så salt och rökigt god att tom en vegan skulle kunna börja dregla. Den blir fin ikväll till en whisky.



På en stund ska vi iväg på födelsedagsfest hos Krille och jag ska strax ta mig en alkoholfri öl för första gången i mitt liv. Får snart se då om dom är så äckliga som det sägs. Till festen har jag iaf en flaska Billabong och den är fin. Jag är nämligen chaufför ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0