Framsteg..

Eftersom jag inte haft så mycket för mig de senaste dagarna så har jag mest städat, städat lite till, kollat VM och tagit långa skogspromenader med Bosse. Efter en väldigt lerig promenad idag så känns det dock lite onödigt att jag skrubba golven igår.. men men. Bosse har iaf blivit jätte duktig vid möten med andra hundar och mongon, tack vare mycket hjälp av svärmor också. Kanske i 9 fall av 10 så funkar nu "gå fint" och avsluta med en godisbit, så det är riktigt kul att va ute nu när han är så duktig. Vi har hittat en skogsväg precis i närheten här och en timme där inne med alla "goa" lukter så blir Bosse helt slut. Idag va han extra duktig eftersom det va fler än vi som gick där så som belöning fick han rulla sig i en stor skitig snöhög. Det älskar han =)

Trevlig helg alla och va rädda om varann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0