Grattis älskade monster!

Idag fyller Bosse hela 4 år och självklart ska det firas. Bosse blir lite mer bortskämd än vanligt och självklart ska jag göra hans köttfärs och leverpastej tårta i eftermiddag =)

Att öppna toarullspaket är mumma.



Idag har jag även varit på banken för att prata huslån. Alla frågor är nu besvarade och det känns riktigt bra. Bara att vänta på rätt hus nu och frågan är om morrondagens kan vara det. Tror tyvärr att fler än vi skulle vilja ha ett hus som det. Fortsätt håll tummarna för oss iaf.

Jag hann även med en snabbis på stan för att hitta mig lite kortärmat och för en gångs skull blev jag inte besviken, det fanns ju hur mycket som helst. 3 st fick följa med mig hem. Tack tack.

Ikväll har en arbetskamrat ordnat med surströmmingskalas men det skulle även finnas allternativ för oss som inte stoppar en lukt som den i munnen. Kul kommer det nog bli iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0