Ojdå

En hel vecka sen jag uppdaterade här, va inte alls meningen ju. Det har dock inte hänt så mycket (tror jag). Det har vart mycket jobb på sista vilket har varit väldigt välkomnande för slutresultatet i plånboken. Trodde nästa att det skulle bli nudlar där ett tag.

Idag är jag iaf ledig men inte ledig från alla måste som kommer fram i mig när det är gött väder. Sängkläder har bytts, badrummet har skurats, Bosse har rastats, disken har diskats och kylen har skurats. Fy fan va vidrig man är där man ställer in sitt käk. Aldrig mer.

Tanken va också att plantera om mina ärtor eftersom dom har vägrat att komma upp men när jag är där och gräver så hitta jag 9 st som jag hjälpte upp. Gubben va igår gullig och köpte nya till mig men jag behövde bara sätta ner 3 av dom. Några av de äldre hade ju faktiskt dött eller något.

Nu är det äntligen min tur att njuta av det fina vädret. Borde kanske ta en dusch först dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0