Perfekt vårdag!

Som ofta hade jag ställt klockan tidigt för att hinna ge mig ut innan alla andra vaknar men som alltid nu för tiden va jag för trött och vakna sent ist.

Idag är det ännu finare ute med 18+ och strålande sol. Jag tog bilen och Bosse och tänkte uträtta lite ärenden men bilen va på tok för varm för att kunna lämna Bosse i så vi gick in i den enda affären som han kan hänga med in i - arken zoo. Där ifrån fick ett stort tuggben och en stor påse godis följa med hem. Efteråt åkte vi och parkera bilen vid arenan och promenerade upp för vitberget. Det tog inte så lång stund som jag trodde så väl uppe satte vi oss ner och njöt av utsikten och det fina vädret.



På parkeringen hemma sen ser vi att svärmor är ute och fixar och som bjuder in oss på kaffe och nybakade bullar. Så nu har vi frysen full av götta. Lyx och gött gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0