Sommaren har kommit till Norrland!

Idag är jag ledig och har för första gången i år gått ut med kjol och t-shirt. Vi packa in Bosse i bilen och åkte ner till Boviken för att låta Bosse bada lite. Skoja inte att han längtat efter detta för han stack rätt ut i havet och vägra komma upp igen. Han älskar verkligen vatten och det roligaste va ju när vi kasta sten som han simma efter. Fatta inte att han inte tröttna för han fick ju givetvis aldrig fångat någon =)

Det va inte ens svalt ner vid havet utan vaaaarmt. Är lite rädd för att jag dragit på mig en ful bränna, men men så är det ju varje år.



Igår jobbade jag 16-20 men det gjorde inte så mycket för vi hann med en hel del ändå. På dagen va det gött väder även då så vi åkte och köpte med oss lite onyttigt från Max och satte oss uppe på Vitberget och käka gött.
Efter jobbet hann jag lagom hem till att fixa i ordning våran *piip*afton även kallad Eurovision. Vi duka upp med paraplydrinkar, kÄx, ostar, vitlöksfefferoni, chips och dipp. Givetvis någon kall också.
Det va kul att få se Sverige vinna och det va lite spännande där ett tag. Vad som va konstigt för mig va att Danmark fick så lite poäng, va det bara jag som tyckte om den låten?



Idag har vi även firat svärmor på morsdag och vi bjöds på en underbart god smörgåstårta med digestivetårta som efterrätt. Kan säga att jag är mätt. Jag önskar även dig kära mor en jätte bra dag på din dag. Önska jag kunde ge dig en kram idag men det fick bli ett samtal iaf. Älskar dig!

Som avslutning så kan jag berätta att på onsdag ska vi på husvising. Håll nu alla tummar och tår för oss för det där kan va huset som är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0