Tisdag kanske det är

Så här rastlös och effektiv har jag nog inte varit på länge. Jag kunde inte slappna av i soffan när all tvätt va klar utan jag började med andra projekt. Jag har verkligen inte kännt mig på topp idag trotts det fina vädret och långisen men jag vet inte varför, antar att man får ha sånna dagar? Fick iaf bakat kolakakor som Bosse vägrar lämna med blicken. Något större kakmonster än han finns nog inte.

När gubben väl kommit hem efter övertid åkte vi och handla mat, blommor och jord. Efter en sen middag blev det till att skrubba upp balkongmöblerna, skrubba fönsterbleck, plantera den nya blomman och plantera ärtfrön. Jag hoppas jag inte va för tidig med detta utan får massor av ärtor som de andra åren.

Hade ändå önskat att jag slapp göra vårfint på balkongen i år.



Nu en välförtjänt kall med VM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0