Våren kommen till norrland tro?

Idag är det tisdag och vi har 15+ i skuggan och jag kan lova att beslutet om att ta på sig en jacka vid promenaden med Bosse va väldigt onödigt. Det har även blivit väldigt grönt väldigt fort så kanske att vi också får vår nu?

Jag är ledig idag men jag fick iaf en liten mjukstart på jobbet igår. Fick även förfrågan om helgen men jag blev tyvärr tvungen att tacka nej till söndag. Det är egentligen idiotiskt att tacka nej men det är bara VM-final en gång om året och jag tror Sverige har en bra chans att ta sig hela vägen dit. Jag kan missa semifinal och kvarten men jag jobbar faktiskt hellre nyårsafton eller dylikt än missar finalen.

Just nu är det Norge och Danmark som underhåller mig medans balkongdörren för första gången i år kan stå öppen. Givetivs ligger Bosse där ute och göttar sig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0