Vilken dag är det?

Jag vakna alldeles för sent idag, fattar inte hur jag kan va så trött? Tanken va att vakna tidigt för en långis med en överenergisk Bosse. Solen strålar så trotts ett sent uppvaknande ringde jag svärmor som gärna hängde med på en promenad. Bosse va valdigt uppstressad och världen va full av folk men vi drog oss mot Mullberget och kolla in den överväxta utsikten. När vi går upp i det första tornet så tar Bosse satts och hoppar upp på räcket. Jag skriker till och tack och lov hoppar han ner på rätt sida igen, det är lååångt ner på andra sidan. Det va spänningen för idag.

Just nu känner jag mig helt slut men är samtidigt uttråkad, det blev tomt utan Sarah och inga jobbtider ännu i sikte. Jag får la ta hand om all tvätt kanske för det blev hela 5 maskiner igår. Skulle vilja sätta mig på balkongen och njuta av solen men tyvärr är utsikten alldeles förskräcklig just nu. Jag borde kanske börja plantera lite snart förresten? Hade ju dock hoppats på att få göra det i ett nytt hem denna våren. Kan ni börja sälja era hus nu eller?!

Tacka gud (eller nåt) för VM och all hockey nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0