Go kväll!

Gaah!! Känns som det får bli månadsinlägg i fortsättningen med tanke på vårt hysteriskt snabba internet. Tror jag ska tvinga gubben att beställa en antenn för det här funkar inte.. inte om man vill slippa sängvätning.
 
Gubben är just nu ute och fotar genom teleskopet men jag stannade inne i värmen för att uppdatera mig lite om vad som sker i världen inne på vårt fina internet.
 
Jag vet att jag kanske borde lägga ut lite bilder om hur vi fått det här i vårt hus, men jag har ärligt inte bestämt mig ännu om vad eller om det blir. Tycker de nyfikna kan komma och kolla istället =P
 
Just i detta nu är iaf min underbara Linda på tåget hit och imorron bitti får vi äntligen träffas. Känns som en evighet sen. Jag längtar och det kommer bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0